۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

پروژه های رایگان برای دانشجویان

پروژه های رایگان برای دانشجویان


پروژه معماری مادر درس آزمایشگاه معماری کامپیوتر

Posted: 30 Dec 2009 11:34 PM PST

سلام به همه دوستان شرمنده چند وقتی نبودم . به هر حال خیلی کم وقت میکنم بیام , الان هم خونه نیستم تا هفته دیگه که برم خونه از روی سیستم خودم پروژه بزارم .

در مورد لینک ها هم باید بگم سرور اصلی سایت قربونش برم با بعضی ای اس پی ها مشکل داره و یک روز درسته و یک روز خراب که با فیل.تر شک.ن میتونید بازش کنید . در مورد لینک های سایت پارسا اسپیس که به قول خودشون هاست رایگان مطمئن هم هست , همه فایل ها پاک شده چرا شو نمی دونم , دیگه موندم کجا آپلود کنم البته لینک های پرشین گیگ هنوز درسته . شرمنده شما هستم .

در مورد ایمیل هایی که دوستان زدن و ماشاالله درخواست پروژه داشتن باید بگم من پروژه هایی رو که روی سایت میزارم دارم و اگه قرار باشه روزی 100 تا درخواست پروژه میشه همه رو جواب بدم باید 24 ساعته پروژه بنویسم که خوب نمیشه .

این پروژه رو هم محمد هادی فرخی برامون ارسال کردن .

دانلود در ادامه مطلب >>>

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر